پکیج در حالت تابستانه کار نمی‌کند، چه کنم؟

اغلب اوقات با اتمام فصول سرد و عدم نیاز به شوفاژها افراد اقدام به تغییر فصل شوفاژ می‌کنند تا هم در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود و همچنین دمای هوا تا حدی خنک شود ولی بلافاصله متوجه می‌شوند که پکیج روی حالت تابستانه کار نمی‌کند. بنابراین در تابستان هم از حالت زمستانه پکیج استفاده می‌کنند، که این امر کاملاً غلط می‌باشد، زیرا هم باعث افزایش مصرف می‌شود هم باعث گرم شدن ناخواسته محیط می‌شود؟

 

ایراد از کجاست؟

 

ساختار پکیج به گونه است که با اقدام به تغییر فصل پکیج از حالت زمستانه به تابستانه برخی از حسگرهای پکیج از کار می‌افتند و باعث می‌شود تا شوفاژها از مدار خارج شوند،همچنین برخی دیگر از سنسورها فعال می‌شوند تا حالت تابستانه به‌خوبی کار کند. در این میان اگر برخی از سنسورها مشکل داشته باشند باعث می‌شود تا آب مصرفی در حالت تابستانه سرد شود و دیگر نمی‌توان از آب گرم استفاده کرد.

 

راه‌حل چیست؟

 

در بسیاری از موارد با تعویض سنسور مشکل به‌راحتی حل می‌شود، اما در برخی از موارد مشکل به‌سادگی قابل‌حل نیست. باید توجه داشته باشید که بنابر برند پکیج شما ساختار پکیج شما متفاوت می‌باشد، همچنین باید توجه داشت که گاهی مسائل پیش‌پاافتاده‌ای همچون باز نبودن ورودی‌های آب، فشار آب یا پوسیدگی منبع انبساط نیز می‌تواند به این مشکل دامن بزند.

در این‌گونه موارد به‌راحتی می‌توانید با گروه تعمیراتی و خدماتی ایران سرویس تماس بگیرید تا با اعزام تعمیرکاران کارآزموده و باتجربه اقدام به حل مشکل شما نمایند. دقت داشته باشید که حتی ممکن است با تعویض سنسورهای پکیج مشکل رفتن شود به این صورت که ممکن است با چند مشکل به‌صورت همزمان برای پکیج شما رخ داده باشد مثلاً گرفتگی لوله‌ها باعث کاهش میزان آب ورودی شده باشد و این امر باعث ایجاد خسارت‌های دیگر به پکیج شما شده باشد پس باید تمامی مشکلات رفع شود تا پکیج شما به‌خوبی کار کند و شما به‌راحتی بتوانید از آب گرم استفاده کنید.

ایران سرویس مفتخر است ضمن رعایت نرخ نامه اتحادیه تعمیرات پکیج و با استفاده از تعمیرکاران معتمد و کارآزموده اقدام به سرویس‌دهی به شما مشتریان گرامی می‌نماید لذا شما می‌توانید با خیال آسوده اقدام به ثبت سفارش به‌صورت اینترنتی یا تلفنی نمایید و مطمئن باشید که خبره‌ترین تعمیرکاران در سریع‌ترین زمان ممکن برای خدمت‌رسانی به شما حاضر خواهد شد.

 

آیا خودم می‌توانم مشکل را رفع کنم؟

پاسخ این سؤال کاملاً نسبی بوده و بستگی به تجربه شما در تعمیرات و کارهای فنی دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که تعمیرات پکیج امری بسیار خطیر می‌باشد و با تعمیرات سایر لوازم‌خانگی متفاوت است و نیاز به ابزارهای خاص و کامل می‌باشد. لذا اگر تجربه کافی و ابزار کامل و زمان مقتضی را دارید می‌توانید با بررسی پکیج اقدام به تعویض سنسورها نمایید ولی به خاطر داشته باشید که ممکن است ایراد از سنسورها نباشد یا چند ایراد همزمان باهم یا پس از هم رخ داده باشند. توصیه ما این است درصورتی‌که تجربه کافی ندارید حتماً با تعمیرکاران خبره ما تماس بگیرید تا با خیال راحت اقدام به رفع مشکل شما نمایند.

 

سرتاسر تهران، حتی روز های تعطیل

با ما تماس بگیرید

دفتر مرکزی: 66009394

44388968

22798321

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز: <a> <em> <strong> <cite> <blockquote> <code> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd>
  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی‌های وب و پست الکترونیکی به صورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
کد امنیتی
4 + 2 =
مثلا در پاسخ 3+5 عدد 8 را در کادر وارد کنید